Ilvesreitillä blogi vie sinut Hämeen Ilvesreitille

Lähde mukaan retkeilemään Hämeen Ilvesreitille yhdistyksen koordinaattorin Kirsin mukaan! Matkan varrella pääset tutustumaan Hämeen Ivesreitin osiin, retkeilyn eri muotoihin ja mielenkiintoisiin vieraisiin.

Tervetuloa poluille!

Nainen istuu metsässä ja pitää kiinni lippalakin lipasta.

Kirjoittaja on ammatiltaan luontoliikunnan edistäjä, joka vaihtoi pitkän uran liikunta-alalla lähemmäs omaa rakkautta – luontoa. Kirsi on viettänyt lapsuuden Hämeen metsissä leikkien ja Vanajalla vanhempien mukana kalastaen. Luonto on hänelle paikka rauhoittua ja rentoutua, ja omat suosikit luonnossa liikkumiseen ovat vaellus ja sup-lautailu.

“Toivon saavani innostettua ihmisiä lähtemään enemmän luontoon myös arjessa. Aina ei tarvitse lähteä kauas päästäkseen luontoon eikä luontoon lähteäkseen aina tarvitse tehdä isoja ponnistuksia kuten vaelluksia tai muita yön yli retkiä. Kanta-Hämeessä luonto on melko lähellä jokaisen kotiovea.” Kirsi sanoo ja toivottaa lukijat mukaan matkalle.

Ensimmäinen blogi Lopen alueelta on viimeistelyä vaille valmis. Tulossa pian!